Morgen laatste dag om in te zenden voor AMMA

Media-exploitanten, adverteerders en mediabureaus kunnen hun cases inzenden tot vrijdag 10 maart, 17.00 uur.

Vorig jaar behaalde branchevereniging MWG een recordaantal inzendingen voor de AMMA. Er waren 168 cases in elf categorieën.

Er zijn geen wijzigingen in de categorieën aangebracht in vergelijking met vorig jaar. Wel zijn de bijbehorende criteria aangescherpt om zo nog meer tot de essentie van de categorie te komen.

Inschrijven kan via

Op woensdag 24 mei worden de AMMA Awards uitgereikt in Theater Amsterdam.

Voor negen categorieën wordt per categorie een professionele vakjury samengesteld. De nominaties en winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs (mediavertegenwoordiger van het jaar) worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus. Het YIM Mediatalent van het jaar wordt door een jury gekozen aan de hand van een workshop waarin een case moet worden uitgewerkt en gepresenteerd.

De 11 AMMA-categorieën voor 2017 zijn:
Beste Gebruik van een Medium
Beste Engagement Strategie
Beste Media Innovatie
Beste Media Performance
Beste Media Strategie
Media-adverteerder van het jaar
Mediabureau van het jaar
Media-exploitant van het jaar
Hans du Chatinier-prijs
Carl Lipp-prijs
YIM Mediatalent van het jaar

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie