Marketingdirecteur Matthijs Moeken verlaat Jumbo aan het eind van deze maand. Het einde van de C1000-integratie is voor hem een logisch moment – zo stelt Jumbo - om zijn werkzaamheden te beëindigen.
Matthijs Moeken (nummer 4 in de top 100 Beste Marketeers van Nederland): ‘Ik heb een prachtige tijd bij C1000 én Jumbo gehad en met geweldige teams mogen samenwerken. Nu de integratie van C1000 is voltooid, breekt er een fase aan waarin de marketingoperatie van Jumbo verder wordt geoptimaliseerd. Dit is voor mij een natuurlijk moment om het stokje over te dragen en meer tijd met mijn gezin door te gaan brengen. Ik laat Jumbo sterker achter dan ooit en sluit dit jongensboek af met een gevoel van trots.’
Waardering
Moeken deed in het afgelopen jaar veel van zich spreken na succesvolle marketingacties die Jumbo op zijn naam schreef. Het succes van het Roy Donders Juichpak en de Kerstactie in samenwerking met de voedselbanken, maakten dat Jumbo onlangs nog werd uitgeroepen tot SAN Adverteerder van het Jaar en leverden Moeken een nominatie op voor de titel Marketeer of the Year. Frits van Eerd, CEO Jumbo Groep: 'Matthijs heeft bij zowel C1000 als Jumbo en tijdens de integratie van beide organisaties, een grote rol gespeeld. Samen met zijn team heeft Matthijs Jumbo als een sterk Nederlands merk op de kaart gezet. Wij hebben grote waardering voor zijn bijdrage en prestaties en wensen hem alle succes in zijn verdere carrière.'
Na het einde van de C1000-integratie zal de Raad van Bestuur van Jumbo Groep Holding bestaan uit Frits van Eerd (CEO), Ton van Veen (CFO) en Colette Cloosterman-van Eerd (CCO). Colette Cloosterman-van Eerd is als Chief Customer Officer verantwoordelijk voor het ontwikkelen en borgen van de Jumbo formule en formats. Ton van Veen zal de directieportefeuilles Supply Chain, ICT, Finance en Vastgoed & Ondernemerszaken aansturen, terwijl de portefeuilles Commercie, Winkeloperatie, Marketing, E-commerce en HR aan Frits van Eerd zullen rapporteren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!