MassiveMusic koppelde zijn compositie- en productiekwaliteiten aan een sonic branding-strategie. Geluid wordt zo een vast onderdeel van de brand identity van een merk, en een belangrijk middel om merkwaarden en boodschap over te brengen.
Het resultaat is 'een compleet nieuw strijdlied met geluidselementen die de kracht en mentaliteit van het Nederlandse team onderstrepen'. Sporters Dorian van Rijsselberghe, Bob de Voogd, Dylan Hoogerwerf en Inge Janssen waren allen betrokken en sturend bij het creatieve proces. Ook tri-atleet Jetze Plat gaf waardevolle input.
Hans Brouwer, ceo en oprichter van MassiveMusic: 'Dit was een enorm belangrijk project voor ons: een geluid gemaakt in Nederland, voor Nederland. En het was een eer om met deze topsporters te mogen samenwerken. Ondanks hun drukke schema wisten ze tijd te vinden om een aantal keer naar ons Amsterdamse kantoor te komen.
Credits
Merk: TeamNL voor NOC*NSF
Creatief bureau: TBWA\UNITED
Muziekbureau: MassiveMusic
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!