Joris Aperghis is aangetreden als CEO van WE Fashion. ‘Het afgelopen jaar hebben wij Joris zien opereren als Chief Marketing Officer van WE Fashion en wij zijn overtuigd van zijn vaardigheden om van WE Fashion het bedrijf te maken dat wij voor ogen hebben’, aldus Peter Truijen, namens Logo International. Aperghis werd rond 2009 vooral bekend door als eerste Marketingdirecteur van G-Star namens het merk het woord te voeren waar het succesvolle Nederlandse merk eerder onder zijn topman Jos Tilburg bekend stond als onbenaderbaar.
‘WE Fashion is een sterk bedrijf met meer dan 50 jaar ervaring als Fashion-retailer. Wij hebben een uitgebreid netwerk van winkels in heel West-Europa en de afgelopen jaren hebben wij aanzienlijk geïnvesteerd in e-commerce. Dit, in combinatie met de mensen die bij WE Fashion werken, overtuigt mij van het feit dat wij van We Fashion een succesvolle omni-channel fashion retailer kunnen maken. Ik kijk ernaar uit om dit team het nieuwe tijdperk in te leiden’, aldus Aperghis.
Logo International stelt in zijn persverklaring dat de smaak van de consument op het gebied van fashion tegenwoordig heel snel verandert, in combinatie met een snelle verschuiving naar omni-channel koopgedrag. ‘Iets wat wij nog niet eerder hebben meegemaakt’, stelt Truijen. ‘Om deze kansen te benutten en onze omni-channel capaciteiten te versnellen hebben wij Joris Aperghis aangesteld als de nieuwe CEO. Joris is een sterke leider met een bewezen track record in het bouwen van merken en bedrijven in de Fashion, FMCG en Media sectoren. ’WE Fashion is een internationale modeketen met circa 250 winkels en 3.000 in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!