José Evers spreekt tijdens zijn webinar over Challengermarketing. Over A merken die hun positie zagen verslechteren en over startups die met succes hun plek veroverd hebben. Evers geeft u een overzicht van de belangrijkste cases van de afgelopen vijftien jaar.
Over José Evers
José Evers (1964) is strategy partner bij XXS. Nadat hij de HEAO Communicatie cum laude afsluit, werkt hij zes jaar bij Saatchi & Saatchi en DDB. Bij DDB wordt hij geïnspireerd door het rijke creatieve verleden van het bureau. Als international advertising manager en hoofd interactive marketing bij Heineken International leert hij ook de klantzijde goed kennen. Van 2001 tot 2003 is hij als program director verantwoordelijk voor de communicatie opleidingen van de Heineken University wereldwijd. Als partner en strateeg van XXS is hij in 2002 eindverantwoordelijk voor de campagne waarin Route Mobiel het opneemt tegen marktleider ANWB. In 2008 stond hij aan de basis van de merkstrategie voor Marqt en ziet hij van dichtbij hoe Tango het Nederlandse benzinelandschap verandert. Hij geeft gast colleges aan de UVA en Erasmus en in zijn columns op onder meer Marketingonline.nl analyseert hij het reclamelandschap en deelt hij zijn inzichten over marketing en branding. Evers is tevens auteur van bestseller ´Vlinder in de boksring´.
José Evers spreekt dinsdag 13.00 uur bij de Adfo Groep Stand tijdens MARCOM14.
Aanmelden voor het webinar van José Evers kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!