Maarten Stramrood zegt dit over zijn benoeming: 'Ik wil een actieve bijdrage leveren aan het neerzetten van het beleid en daarnaast geloven wij bij Ziggo in zelfregulering van de industrie.'
Stramrood heeft bijna 20 jaar ervaring in functies waarbij online en data een belangrijke rol spelen en deed eerder als ondernemer in het MKB en nu binnen Ziggo veel inzichten op over data driven marketing, die hij meeneemt naar DDMA.
Hij zegt graag de gehele sector te vertegenwoordigen en niet alleen de grote adverteerders en bureaus: 'Uiteindelijk hebben consumenten op elk niveau met online dienstverlening en data te maken en moet DDMA hier overal een rol in kunnen spelen.'
Het nieuwe DDMA-bestuurslid vindt het belangrijk dat de marketingindustrie innoverend en zelfregulerend blijft optreden: 'Dit vereist samenwerking en transparantie in alles wat bedrijven doen, omdat data en uiteindelijk ook privacy een steeds belangrijkere rol in de samenleving zal gaan spelen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!