De intensieve samenwerking omvat een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media inclusief social en search.
Maandag richt zich binnen de detacheringsmarkt op hoger opgeleiden in de publieke sector (zorg, onderwijs, overheid en wonen). Na een paar jaar afwezigheid in media introduceerde Maandag onlangs de nieuwe campagne “Groen bloed doet goed” De campagne refereert aan de universele waarheid dat een organisatie vaak heel goed ‘nieuw, vers bloed’ kan gebruiken.
Michel van Eijnatten, manager marketing Maandag: 'Initiative heeft op basis van onze briefing en ons mediaonderzoek een goede on- en offline strategie uitgezet. Daarnaast vormen de nuchtere werkwijze enerzijds en creatieve cultuur anderzijds, een goede match met de organisatie en kernwaarden van Maandag.'
Léonie Koning, managing director Initiative: 'Wij kijken er naar uit om Maandag na een aantal jaar afwezigheid weer succesvol op de kaart te zetten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!