Contentmarketingbureau LVB Networks uit Amersfoort won donderdag bij de Grand Prix Content Marketing geen goud, maar werd wel het vaakst bekroond.
LVB Networks won 3 awards (1 zilver, 2 brons) en 2 bekroningen. De vier gouden awards kwamen in de prijzenkasten terecht van Zandbeek. The agency for engagement, Brandwebbing en Ride, Proof en Sabel Communicatie.
Proof deed het overigens goed met naast goud nog een bronzen award, plus een bekroning in de categorie Fotografie en dat geldt ook voor Zandbeek, dat naast het goud ook nog twee bekroningen veilig stelde. MPG, vooral bekend als het bureau van Albert Heijn, mocht naast een zilveren award drie bekroningen meenemen.
Opmerkelijk was dat in de deelcategorie 'Beste Vernieuwende Printconcept' geen bekroning werd uitgedeeld. Albert Heijn is uitgeroepen tot 'Beste merk / opdrachtgever'.
Het complete bekroningenoverzicht vindt u hier.
Een kritische noot over het prijzenfestijn werd woensdag gekraakt door Rob Visser. Hij vindt dat de Grand Prix Content Marketing de weg kwijt is.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!