Premium

Lemz lanceert eerste campagne voor Optimel

Nieuwe campagne 'Je gaat lekker' moedigt vrouwen aan om onbezorgd te genieten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vrouwen hebben veel verschillende rollen en er wordt veel van ze verwacht. En misschien verwachten ze nog wel het meeste van zichzelf. Daarom moedigt Optimel (merk van FrieslandCampina) in haar nieuwe campagne alle vrouwen van Nederland aan om lekker onbezorgd te genieten van het leven. Want wie je ook bent, wat je ook doet: &;J e gaat lekker&;.

De nieuwe positionering is ontwikkeld door Lemz, dat het Optimel acccount eerder dit jaar in de wacht sleepte. Optimel  maakt echt onbezorgd genieten mogelijk, want alle producten zijn vetvrij en zonder toegevoegde suiker. De Je gaat lekker campagne wordt vandaag gelanceerd met een merkfilm die zowel op tv als online te zien is. Later dit jaar wordt het thema verder geactiveerd samen met alle Optimel-vrouwen.

credits

Opdrachtgever: FrieslandCampina
Product: Optimel
Campagne: Je gaat lekker
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Sylvia Martens, Marieke Rentmeester
Bureau: Lemz
Productmaatschappij: CZAR
Regie: Aaron van Valen
Mediabureau: Mec

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie