Huiseigenaren uit heel Nederland kunnen vanaf maandag hun hypotheekrente checken bij de SNS bank. Om die nieuwe dienst onder de aandacht te brengen, maakte FHV BBDO een campagne.
RenteChecker
In de tv-commercial zien we Bennie Jolink in en rondom zijn huis de boel checken. Heel normaal dat er af en toe iets loos is met je huis. Maar als je al een tijd veel te veel rente voor je hypotheek betaalt, ‘Da’s toch niet normaal!’
Evers Staat Op
Daarnaast werkt SNS samen met radio-dj Edwin Evers. In de ochtendshow ‘Evers Staat Op’ checkt de dj een week lang of luisteraars te veel betalen. Luisteraars worden aangemoedigd hun opvallende, bijzondere of grappige bespaarverhalen te delen. Zo maken SNS en 538 Nederland bewust van het feit dat je ‘gemakkelijk’ kunt besparen.
Radio 538 en SNS werkten al eerder samen en wonnen toen de Radio Advertising Award voor ‘beste branded content’. Daarnaast zet SNS social media, online video, display advertising en een beursactivatie in.
Credits
Opdrachtgever: SNS
Bureau: FHV BBDO
Creatie: Martin Cornelissen
Strategie: Jeroen Senden
Accountbehandeling: Tom Stoffels, Mira Overhage
Verantwoordelijk bij cliënt: Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Roland IJkel, Rachel Grezel
Media bureau: Vizeum
Media strategie: Evert Bronkhorst
Account behandeling: Karel Zoet
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Producer: Thomas Rohde
D.O.P.: Tibor Dingelstad
Editor: Martin Heijgelaar
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jurriaan Balhuizen (Postoffice)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!