HG kiest voor Abovo Media

Het fullservice bureau uit Hoorn wordt vanaf 1 januari verantwoordelijk voor de mediastrategie tv, planning en inkoop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Er was direct een persoonlijke klik vanwege de nuchtere werkwijze en korte lijnen bij Abovo Media. Een deskundige, sterke onafhankelijke partner met scherpe tarieven waarbij we op basis van gezamenlijk ondernemerschap vol vertrouwen de samenwerking tegemoet zien&;, zegt Saskia Herrenauw, product manager marketing HG. 

‘Abovo is verheugd dat een oer-Hollands en succesvol bedrijf als HG heel bewust kiest voor ons’, zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media.

HG International is een Nederlands bedrijf met eigen vestigingen in verschillende landen. In totaal werken er dagelijks meer dan 250 mensen. Het bedrijf produceert meer dan 300 verschillende producten voor consumenten in zo&;n 45 landen. 

Abovo Media werkt verder onder andere voor Fashioncheque, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, ROC van Amsterdam, Vakantieveilingen.nl en Basic-Fit.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie