De retailer komt vandaag met haar 'grootste back to school-assortiment ooit'. Het ‘Mix, Match en Clash’ assortiment bevat, naast de series van eigen Hema-ontwerp ook zeventien merkseries; van agenda’s tot etuis.
De bijbehorende schoolcampagne ‘Eigen School, Eigen Ding’ is opgezet vanuit het inzicht - uit eigen onderzoek - dat scholieren zich willen onderscheiden en daarom hun schoolspullen graag customizen. Hema wil jongeren hierbij helpen door in elf flagshipstores hangouts te creëren, waar het warenhuis DIY- (Do It Yourself) workshops organiseert. Ook komt er een online inspiratieplatform.
Daarnaast werkt Hema tot september intensief samen met vier YouTubers. Furtjuh, D is for Dazzle, Niek Roozen en Beautynezz houden jongeren, samen met een snapchatreporter, de hele zomer op de hoogte van het laatste nieuws rond ‘Eigen School, Eigen Ding’.
De eerste video, afkomstig van de 14-jarige Joy (Beautynezz),
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!