Gouden Loekie voor 'walk-in fridge'

De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken, gemaakt door TBWA/Neboko, heeft de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen. Het publiek gaf de reclame de meeste stemmen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

TBWA\Neboko viel flink in de prijzen, want nummer twee van de publieksverkiezing, de Limburg-commercial voor Brand Bier, is ook van dat bureau afkomstig. De andere genomineerden waren: Pokkie Foetsie van FHV BBDO, de Sinterklaas-commercial voor Bol.com van Etcetera en de Suarez-spot voor Beter Horen, gemaakt door N=5. Opvallend is dat de 'Bennie Jolink'-variant van deze laatste film genomineerd is voor de Loden Leeuw van het Tros-programma Radar, voor de meest irritante reclame van het jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie