Voor de reclamespots op radio en televisie heeft Joling een nieuwe versie van zijn nummer 1-hit ‘Maak me gek’ opgenomen. De simpele campagne met Nick en Simon resulteerde volgens Simpel in een aanzienlijke stijging van het aantal abonnementen.
Vivian Butzelaar, brand director Simpel: 'Op de Verdubbeldagen-campagne met Nick en Simon hebben we enorm veel positieve reacties gehad. In de maanden dat de spots op radio, televisie en billboards te zien waren, hebben we een flinke toename van abonnementsverkopen gerealiseerd. Met Gerard Joling borduren we hier op voort.'
De campagne is vanaf vandaag te horen en zien.
Credits
Klant: Simpel
Eindverantwoordelijke klant: Vivian Butzelaar, Jasper de Rooij
Product: DubbelBundels
Bureau: Alfred International
Strategie: Gabriel Snuverink
Account: Mireille Elberse & Piet Honig
Concept: Alfred
RTV Producer: Suzanne vd Bouwhuijsen
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur:Patrick de Zeeuw (Alfred)
Producer: Esther van Leeuwen
Lighting cameraman/D.O.P: Marc de Meijer
Editor: Jelmar Hoekstra
Post Productie: The Compound
Soundstudio: Earforce
Online bureau: People@RLVNT
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!