Fitzroy lanceert eerste ‘betrokken’ Schouten & Nelissen-campagne

In de films speelt de learning & development-specialist in op 'leermomentjes in het (werk)leven'.

Eind december maakte  van Schouten & Nelissen.

Betrokkenheid
In de nieuwe campagne staan veranderingen in het leven van medewerkers centraal. Grote veranderingen, maar ook zogenoemde leermomentjes. Op deze manier wil benadrukken dat zij langer bij hun klanten stilstaan, dan hun concurrenten.

De geïntegreerde campagne wordt vanaf vandaag geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.

Leren van elkaar:

 

Persoonlijke bagage:

 

Goed voor zitten:

 


Credits
Concept: Fitzroy Amsterdam
RTV Producer: Fitzroy Amsterdam
Creatie: Fitzroy Amsterdam
Productie: Hazazah Amsterdam
Regisseur: David Jan Bronsgeest
DOP: Jeroen Kiers 
Producer: Judith Roosenstein
Art Director: Natalie van Veen                    
Editor: Emiel Nuninga
Componist: Rene Thie 
Post productie: The Compound

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie