Financiele marketeers hebben het moeilijk, maar de redding is nabij

Geen sector die het de afgelopen maanden harder voor de kiezen heeft gekregen dan de financiele dienstverlening.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

En de marketeers in die branche lijden echt pijn. Wie gelooft ze nog? Hoe kun je door blijven adverteren voor producten terwijl de wereld in brand staat?

organiseert samen met en op 3 december .

Met onder andere: Jaap Versfelt van McKinsey die uitlegt hoe het mis kon gaan en hoe het verder moet. Ceo Marco Keim van Aegon geeft vijf trends die marketeers echt treffen.

Daarnaast komen er drie cases aan bod die tot de top van financiele marketing in Nederland behoren: , Pure Life en de . Zij gaan de strijd aan om de Financial Marketing Award 2008.

Verder de twee laatste Marketeers of the Year: Rene Repko van de Hema en Herwin van den Berg van Heineken. is ook aardig.

Ben je wat diffuus? Wil je met financiele marktingcollega's je zorgen delen en nieuw perspectief krijgen?

Het goede nieuws is dat lezers van TvM en bezoekers van MolBlog krijgen.

Wees er snel bij, want het zit al behoorlijk vol.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie