En de marketeers in die branche lijden echt pijn. Wie gelooft ze nog? Hoe kun je door blijven adverteren voor producten terwijl de wereld in brand staat?
Tijdschrift voor Marketing organiseert samen met Nima en VVP op 3 december de Nationale Dag Financiele Marketing.
Met onder andere: Jaap Versfelt van McKinsey die uitlegt hoe het mis kon gaan en hoe het verder moet. Ceo Marco Keim van Aegon geeft vijf trends die marketeers echt treffen.
Daarnaast komen er drie cases aan bod die tot de top van financiele marketing in Nederland behoren: Ditzo, Pure Life en de Rabobank. Zij gaan de strijd aan om de Financial Marketing Award 2008.
Verder de twee laatste Marketeers of the Year: Rene Repko van de Hema en Herwin van den Berg van Heineken. SmartyPig is ook aardig.
Ben je wat diffuus? Wil je met financiele marktingcollega's je zorgen delen en nieuw perspectief krijgen?
Het goede nieuws is dat lezers van TvM en bezoekers van MolBlog korting krijgen.
Wees er snel bij, want het zit al behoorlijk vol.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!