Het Surinaamse frisdrankmerk Fernandes presenteert deel twee van de webserie #NoSpang. In de videoreeks trekken rappers Stepherd en Skinto het land Nederlandse jongeren meer te laten relaxen.
#NOSPANG 2.0 – FAMILIE MET BIBI BREIJMAN
Wegens succes verlengd
UM Studios (onderdeel van Universal Media) won vorig jaar een bronzen Exprix met de online videoserie. De best bekeken aflevering werd meer dan 350.000 keer bekeken. Lees meer over de eerdere serie.
Ook op tv
Dit jaar zetten UM Studios en producent NewBeTV de serie voort. Gastheer Edson da Graça ontvangt iedere week een bekende gast. Hij inspireert onder andere Giel Beelen, Brownie Dutch en Bibi Breijman met de Surinaamse #NoSpang-mentaliteit. Daarnaast gaan rappers Stepherd & Skinto en YouTube-ster Defano het land in om te testen hoe #NoSpang Nederland is.
Elke vrijdag om 16.00 uur verschijnt een nieuwe aflevering op het YouTube-kanaal, de Facebook-pagina en op #FIRST, kanaal 13 van Ziggo.
Creditlijst
Fernandes: Adrienne van den Heuvel & Joost Dijkstra
Agency: UM Studios
Media: UM
Creative Director: Marnix Tellings
Account: Josephine Rietveld
Projectmanagement: Jeroen Suiding
Strategie: Marnix Tellings, John Spring in’t Veld, Elias Reinheimer
Concept: Marnix Tellings, Jill van Emmerik, Valentine Valé, Jorn Dost
Social Media: Spring Creek
Producent: NewBeTV
Productieleiding: Lisa Visser, Moïse Emonts, Tamara Planken
Creative Director: Tarik Traidia
Eindredacteur: Ernst Gonlag
Regie: Jeffrey Meijer, Bas van Teylingen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!