Digital connaisseur Bert Hagendoorn heeft via Facebook en Twitter het platform Dutch Digital Design gelanceerd.
Op dit moment wordt gewerkt aan de komende editie van Creatie magazine, die in april verschijnt en geheel in het teken van Dutch Digital Design zal staan.
Gasthoofdredacteur is Bert Hagendoorn, chef redactie is Nils Adriaans en hoofdredacteur is Astrid Prummel. Leden van de redactieraad (die gezamenlijk de Nederlandse digitale creatieve industrie vertegenwoordigt) zijn de bureaus Achtung, MediaMonks, Tribal & DDB Amsterdam, Code d’Azur, Born05, Digitas LBi, Mirabeau, Isobar, TamTam, Momkai en Fabrique. Een impressie van de redactiemeetings is hier te vinden. Rond de verschijning zal ook Adformatie in print en online aandacht besteden aan het initiatief.
Op 22 mei vindt vervolgens een gelijknamig evenement plaats in Pakhuis de Zwijger, met als thema Made in Holland – Adformatie en Creatie zijn hier mediapartner van.
Het logo voor het platform is ontworpen door Jort Schutte and Daniel Sytsma van Achtung.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!