Dove strikt sterproducer Shonda Rimes voor het vertellen van persoonlijke ‘real beauty-verhalen’

De producer van series als Grey’s Anatomy trapt af met een video over de dansende Cathleen die van haar omvang leerde houden.

Het nieuwste hoofdstuk in dikke ‘Real Beauty-boek’ van Dove luidt: ‘Dove Real Beauty Productions’. Daartoe zocht Dove in de USA de samenwerking met star producer (en scenarioschrijver en auteur) Shonda Rimes. Zij vertelt in de onderstaande video waarom ze het zo belangrijk vindt om het thema Real Beauty uit te dragen.

Donderdagavond is een belangrijke televisieavond in de Verenigde Staten omdat de hitseries Grey’s Anatomy en Scandals (beiden geproduceerd door Shondaland, het productiebedrijf van Rimes), worden uitgezonden. Gisteravond was tevens een belangrijk moment voor de Dove-campagne omdat het verhaal van Cathleen werd uitgezonden tijdens de finale-avond (laatste afleveringen) van de series. Het doel achter de verhalen is niet anders dan de eerdere inspanningen van Dove, namelijk om kijkers aan te moedigen om de definitie van echte schoonheid te verruimen. In Cathleens geval: mooi dik is niet lelijk. Dit is haar verhaal:

 

De minidocu van bijna drie minuten kent nauwelijks branding (alleen helemaal aan het einde even). Dat geldt niet voor de dertig-seconden-commercial die bij de campagne hoort. In onderstaande video ontmoet Cathleen Shonda Rimes. Daarin is te zien dat Rimes een idool is voor veel mensen in de VS.

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie