Doritos start actie met Eccky

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doritos start vandaag, in samenwerking met Eccky, een nationale . Jongeren kunnen op een flirt vinden met wie ze in zes dagen een virtuele baby (Eccky) grootbrengen.

In die zes dagen moeten de ouders de Eccky aandacht geven, wassen, voeden en met het kind spelen, chatten en winkelen. In de zakken Doritos zit vanaf week 9 een promotiecode voor een gratis virtuele baby.

De actie loopt tot en met week 19 en wordt ondersteund met een televisiecommercial, non-spot radio, een online campagne en point-of-sale materiaal.

Op de promotiewebsite van Doritos maken de deelnemers een flirtprofiel aan. Op basis van het flirtprofiel zoekt de deelnemer een flirt waamee hij of zij samen een virtuele baby maakt.

Met de promotiecode kan dit gratis ? normaal 1,50 euro. De meest actieve en succesvolle flirters kunnen prijzen winnen zoals mobiele telefoons en spelcomputers.

De website waar jongeren zich presenteren en zoeken naar een geschikte flirt, doritos.nl, is aan regels onderworpen. De deelnemers aan de actie moeten minimaal 13 jaar oud zijn. De persoonlijke presentatiepagina mogen geen persoonlijke gegevens, zoals adres of foto's, bevatten.

Toezichthouders houden de website overdag en 's avonds in de gaten. Zij controleren het taalgebruik op de websites en in de berichten. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden om misbruik te melden, inclusief de daarbij horende sancties.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie