Dit zijn de 5 populairste artikelen van 2016 op CommunicatieOnline

Welke stukken waren het afgelopen jaar het populairst? Wat las u het meest?

De top-5:

Blokker-topman blijft in interview kernboodschap maar herhalen, iets wat in het vakgebied al leidt. Hij degradeert zichzelf tot een buikspreekpop van key messages.

&;Wat wij gaan doen is radicaal transformeren&;.

 

 

 

Tijdens de presentatie van de Sinterklaasboeken van Katja Schuurman en Albert Verlinde kwam Pownews langs. De verslaggever van dienst  was het opgevallen dat de Pieten niet zwart zijn en kwam verhaal halen.

Hij trof zijn meerdere in Famke Kroese.

 

 

Rokjesgate, PR-crisis, PowNews in het pand. Alle zeilen bij op de communicatieafdeling van Amsterdam Nieuw-West.

Een collega-woordvoerder springt bij.

 

 

Bestuurssecretaris Jef van de Riet van de Universiteit en Peter Bosman, directeur van de Radboud Services, mochten de kerstspeech verzorgen. Ze volgden het advies op van de ‘jonge honden’ in de universiteit : &;Besteed genoeg aandacht aan de communicatie en gebruik ook moderne middelen’. Het werd een video.

 

De Efteling werd van het hebben van racistische attracties. Het kwam met een interessant staaltje crisiscommunicatie. Het pretpark wilde gewoon in komen met de klagers. Geen publiekelijke afwijzing, geen verdediging, maar gewoon ‘in gesprek’.

Analyse van Lars Walder van Bijl PR.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie