Michailidis is per 1 april benoemd als Managing Director van het ‘digital engagement bureau’van Ordina. Zij volgt Robert de Snoo op, die het bureau de afgelopen tweeënhalf jaar heeft geleid. In die periode werd een strategische heroriëntatie doorgevoerd, waarbij een aantal onderdelen van moederbedrijf Ordina werden ondergebracht in Clockwork. Mede hierdoor is het bureau sterk in omvang gegroeid.
De afronding van deze strategische heroriëntatie is voor hem een logisch moment om de leiding over te dragen en ruimte te maken voor nieuw leiderschap. De bedoeling is dat Clockwork zich meer gaat richten op service innovatie.
Tegelijk stapt ook Creatief Directeur Hannes van Raaij op. Hij kwam vijf jaar geleden over van Lost Boys en heeft besloten om zijn carrière buiten Clockwork voort te zetten. Zijn rol wordt voorlopig intern opgevangen. Van Raay zette het bureau weer creatief op de kaart, wat resulteerde in nominaties en prijzen bij onder meer Spin Awards, Dutch Interactive Awards (DIA) en Lovies.
Rachel Michailidis komt van Ordina waar ze een directiefunctie bekleedde. Als voormalig strategieconsultant brengt zij met name strategische en businesscompetenties met zich mee naar Clockwork. Michailidis: ”Ik ben heel gemotiveerd om met het team de herpositionering van Clockwork verder te brengen. Het talent, het creatief en innoverend vermogen en de drive die Clockwork brengt bij klanten is fundamenteel voor ons succes en onderscheidend in de markt.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!