Remia brengt vijf nieuwe mayonaisesmaken op de markt, de Legendary Real Tasty mayonaises. Om die boodschap over te brengen heeft Group for Brands in samenwerking met Hazazah en Diederick Koopal een commercial ontwikkeld.
Koopal regisseerde de commercial. Dat deed hij al eerder voor het merk, met Sylvester Stallone in de hoofdrol.
Dit keer staat Sjef Pouwermans centraal, een fictieve masterchef die eerlijkheid zeer hoog in het vaandel heeft.
Credits
Reclamebureau: Group for Brands
Klant: Remia, Marcos Garcia
RTV Producer/Account: Sandra Derogee
Creatives: Diederick Koopal, Frans Brand, Sanne Braam
Productiemaatschappij: Hazazah Film & Photography
Concept & Regie: Diederick Koopal
Producer: Ralph de Haan, Jeroen van den Idsert
Productie Manager: Marty Keizer
D.O.P.: Wouter Westendorp
Offline editor: Kapsalon / Marc Bechtold
Post productie: De Grot
Grading: Joppo in de Grot
Composit: Robin Hancock en Erik van den Heuvel
Muziek mixage: FC Walvisch
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!