De Persgroep wil de consument nog eens laten weten dat het de Wegener-titels heeft aangekocht, dat het AD 7 regiokaternen heeft en dat het uitgever is van de Amsterdamse krant Het Parool. De ex-Wegener titels zijn ook nog eens vernieuwd, dus was het tijd voor een landelijke campagne.
Daarin wordt regionaal nieuws gevierd. ‘De vernieuwde kranten bieden de lezer iets unieks. Iets wat geen enkele andere krant kan bieden. Want naast het grote (inter)nationale nieuws schrijven deze titels juist ook over het nieuws uit jouw regio.’
Er zijn vier tv-commercials, ook radiospots, abri’s en pre-rolls.
Credits
Bureau: JWT Amsterdam
ECD: Bas Korsten
Creative director: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff, Michael Jansen
Strategy director: Agustin Soriano
Creative art: Robert Nelk
Creative copy: Mark Peeters
Business director: Budi Gonzalez de Chaves
Concept Producer: Toprak Ozturan, Martijn Pots
Screen producer: Stéphanie Ruitenbeek
Klantverantwoordelijk:
Commercieel directeur De Persgroep: Erik Roddenhof
Marketing director: Petra de Munck
Event manager AD: Annemiek Wiekamp
Production Company: MacGyver
Director & DOP: Erik Hijweege