Premium

De Persgroep ‘viert’ regionieuws in nieuwe campagne

Elke krant schrijft over de rellen in Amerika, de regionale kranten bieden de lezer iets unieks, is de strekking.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Persgroep wil de consument nog eens laten weten dat het de Wegener-titels heeft aangekocht, dat het AD 7 regiokaternen heeft en dat het uitgever is van de Amsterdamse krant Het Parool. De ex-Wegener titels zijn ook nog eens vernieuwd, dus was het tijd voor een landelijke campagne.

Daarin wordt regionaal nieuws gevierd. ‘De vernieuwde kranten bieden de lezer iets unieks. Iets wat geen enkele andere krant kan bieden. Want naast het grote (inter)nationale nieuws schrijven deze titels juist ook over het nieuws uit jouw regio.’

Er zijn vier tv-commercials, ook radiospots, abri’s en pre-rolls.
















Credits
Bureau: JWT Amsterdam
ECD: Bas Korsten
Creative director: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff, Michael Jansen
Strategy director: Agustin Soriano
Creative art: Robert Nelk
Creative copy: Mark Peeters
Business director: Budi Gonzalez de Chaves
Concept Producer: Toprak Ozturan, Martijn Pots
Screen producer: Stéphanie Ruitenbeek

Klantverantwoordelijk:
Commercieel  directeur De Persgroep: Erik Roddenhof
Marketing director: Petra de Munck
Event manager AD: Annemiek Wiekamp                                           
Production Company: MacGyver
Director & DOP: Erik Hijweege


premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie