Voor aankomende Moederdag ontwikkelde bureau Neew in samenwerking met Pop een campagne die vaders en kinderen moeten stimuleren om mama blij te maken met een zelf geknutseld ‘Mama Tegoedbonnen boekje’. Aan de activatie is ook een socialmediacomponent gekoppeld. Vaders en kinderen worden opgeroepen om de creaties voor en reacties van de mama’s te delen via #maakjouwmoedersdag.
De advertentie in De Telegraaf:
De campagne bestaat verder uit een actiesite en printadvertenties in diverse titels.
Reclamebureau Neew zegt: ‘Het boekje bestaat uit ludieke tegoedbonnen speciaal voor mama. Denk aan een ontbijtje op bed - met zelfgemaakte croissantjes natuurlijk - of een uur ongestoord in bad. De bonnen kunnen direct uit de 1/1 pagina advertentie in de Telegraaf van zaterdag 9 mei mei worden geknipt of gratis gedownload worden via danerolles.com.’
Credits
Account: Danerolles B.V.
Klantverantwoordelijk: Nicole Boekhoorn
Bureau: Neew (i.s.m. Pop)
Creatie: Jascha Hoogendijk (Neew), Lydia de Koning (Pop), Patricia de Vries (Pop)
Account: Manon Das (Pop)
Strategie: Jascha Hoogendijk (Neew)