Telecomaanbieder hollandsnieuwe heeft een 'brand style refresh' ondergaan. Chunk licht de restyling als volgt toe: 'Met de lancering van de nieuwe website hollandsnieuwe.nl wordt qua brand style een nieuwe weg ingeslagen: nóg kleurrijker en duidelijker dan voorheen. Een voorbeeld van Dutch Design op haar best. Zo wil hollandsnieuwe zich ook onderscheiden in de markt: de eigenwijze provider die het op haar eigen manier doet.'
Chunk is verantwoordelijk voor zowel concept als design. De opfrisbeurt is gekoppeld aan de lancering van acht nieuwe sim-only-abonnementen. hollandsnieuwe wil hiermee meer keuze en flexibiliteit bieden voor haar klanten.
Credits
Concept: Frank Rosenhart
Art direction: Peter van Driel
Copywriting: Rodger Werkhoven
Design: Mark Scheerboom
Creative direction: Martijn de Beijer
Front end Development: Bob Hooyveld, Erik Noorland en QNH
Project Management: Jolien van Kuijk
Verantwoordelijk vanuit klant: Marijke de Laat, Michel Pieterse
Over Chunk
Chunk is werkzaam voor o.a. Vodafone Nederland, hollandsnieuwe, Randstad Global en Philips Benelux en Philips Global en is gehuisvest aan de Oostelijke Handelskade 627 te Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!