Dinsdagavond was de feestelijke presentatie van het nieuwe merk van de Nederlandse celeb.
Chantal Janzen: ‘Na maanden van voorbereiding waarin we keihard gewerkt hebben, is &C een feit! Met gevestigd en nieuw talent ga ik met &C mijn blik op de wereld laten zien. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat. Enjoy.’
Op het online platform andc.tv en op de &C app vind je 'amuserende, ontroerende en inspirerende producties' gemaakt door nieuw talent. Er zijn ook video’s van Chantal zelf, zoals ‘Chantal gaat werken’ en ‘Fit by Gilly’. In 'Bingoballers' en 'Meatball Monday’ wordt bekende mannen 'het vuur aan de schenen gelegd' met vragen over vrouwen, seks, relaties en feminisme.
De lancering wordt ondersteund met (digitale) abri’s, een printcampagne, bioscoopreclame en maakt gebruik van de &C owned (social) media. In de aanloop naar de lancering was er een guerillacampagne op de verkiezingsborden in Nederland te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!