Marktonderzoeksbureau BrainJuicer heeft een nieuwe managing director: Carola Verschoor.
Verschoor komt van Sara Lee, waar ze drie jaar werkte waarvan de laatste twee jaar als internationaal marketingdirecteur Coffee Innovations. Daarvoor vervulde ze marketingfuncties op nationaal en internationaal niveau bij Kraft Foods, The Coca-Cola Company en Danone.
‘Ik vind het ontzettend leuk om bij BrainJuicer aan de slag te gaan’, zegt ze vanzelfsprekend. ‘BrainJuicer voert fris en inspirerend onderzoek uit, wat naadloos aansluit op mijn visie dat goede marketing gewaagde ideeën, een creatieve aanpak en een flinke dosis toewijding en volharding vergt. Goede marketing begint bij goed onderzoek, en ik verheug me erop dat ik klanten in Europa mag verblijden met BrainJuicers revolutionaire aanpak van ideeën, concepten, communicatie en klanttevredenheid’.
BrainJuicer werd tien jaar geleden opgericht. De voorganger van Verschoor, Evert Bos, ging eerder dit jaar naar Anthem.
In dit filmpje stelt Verschoor zich zelf voor.
En in dit filmpje wordt ze door oprichter & Chief Juicer, John Kearon geïnterviewd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!