Campagne van de dag: De Perfecte Kilometer

N=5 ontwikkelde een online tool voor Mercedes-Benz Bestelwagens

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de wagenparkbeheerder telt maar een ding: het rendement. Mercedes-Benz heeft zich daarom ten doel gesteld maximaal rendement uit elke kilometer te halen. Het rendement van de trucks moet naar voren in de campagne

N=5 ontwikkelde deze nieuwe filosofie met als aftrap een online rit langs alle facetten die de Mercedes-Benz truck &;de meest rendabele keuze&; maken. Hiermee laten ze wagenparkbeheerders en chauffeurs ervaren hoe De Perfecte Kilometer© hen verder brengt. Onderweg via hun tablet of achter de computer.

Credits:
Opdrachtgever                        : Mercedes-Benz Bedrijfswagens
Verantwoordelijk bij klant      : Mark Horsten, Martyn Fuite, Joost Stevens, Diederick Timp
Bureau                                    : N=5
Creatie                                   : Hans Bolleurs, Paul Bakker
Copy content                          : Nienke Oosterbaan
Productie                                : Jasper Baartmans, Barbara Leusink
Account                                  : Judith Lavalette
3D video                                 : Jeroen Brinkhuis
Design & technische realisatie: Random Studio
Strategie                                 : Marc Pieterse

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie