Voor de wagenparkbeheerder telt maar een ding: het rendement. Mercedes-Benz heeft zich daarom ten doel gesteld maximaal rendement uit elke kilometer te halen. Het rendement van de trucks moet naar voren in de campagne De Perfecte Kilometer©.
N=5 ontwikkelde deze nieuwe filosofie met als aftrap een online rit langs alle facetten die de Mercedes-Benz truck 'de meest rendabele keuze' maken. Hiermee laten ze wagenparkbeheerders en chauffeurs ervaren hoe De Perfecte Kilometer© hen verder brengt. Onderweg via hun tablet of achter de computer.
Credits:
Opdrachtgever : Mercedes-Benz Bedrijfswagens
Verantwoordelijk bij klant : Mark Horsten, Martyn Fuite, Joost Stevens, Diederick Timp
Bureau : N=5
Creatie : Hans Bolleurs, Paul Bakker
Copy content : Nienke Oosterbaan
Productie : Jasper Baartmans, Barbara Leusink
Account : Judith Lavalette
3D video : Jeroen Brinkhuis
Design & technische realisatie: Random Studio
Strategie : Marc Pieterse
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!