Als je maar 45 kilometer per uur mag rijden, doe het dan in stijl. Dit vinden de bekende rappers in de commercial, Mr. Polska, Jebroer en raggamuffin Skinto. Zij hebben alle drie een ‘waggie’ omgebouwd naar hun smaak. Op de website van Doritos wordt afgeteld naar de straatrace, waar de rappers in hun eigen ‘waggie’ tegen elkaar strijden.
Mr. Polska heeft z'n waggie aerodynamisch gemaakt, Skinto heeft de beste reflex en Jebroer heeft 'm van alle kilogrammen gestript en er zelfs een cabrio van gemaakt. Ze doen alles om te winnen. Het publiek kan ook winnen, door aan te geven wie er gaat winnen en in welke tijd. De winnaar wint een Doritos Jacked race ‘waggie’.
Tessa van Breugel, brandmanager Doritos: ‘Vorig jaar lanceerde Doritos de campagne Jacked Stuntrijschool. Hiermee bereikten we 92% van de jongeren. Dit hopen wij weer te bereiken met deze nieuwste campagne. Ditmaal gaan we met het thema ‘brommer rijden’ aan de slag en opnieuw kiezen we voor een manier waarop we jongeren aansporen over ons merk te praten. Content speelt daarbij een cruciale rol en Fitzroy daagde ons uit hierbij echt de taal van de doelgroep te spreken.’
Credits:
Account: Marnix Tiggeloven
Klant: Pepsico NL Doritos, Tessa van Breugel
Strategie: Carlijn Danser en Jur Baart
Creatie: Marius Lichtendahl en Marvin The
Producer: Vincent Hagen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!