Boekingssite Weekendjeweg.nl ontwikkelt nieuwe site en identiteit

Waar eerst het boeken van trips en arrangementen centraal stond, geeft Weekendjeweg.nl nu ook inspiratie, aanvullende informatie en tips over de bestemmingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Weekendjeweg.nl is opgefrist met een nieuwe huisstijl, website en identiteit. Marketing- en designbureau Mirakuleus zette de communicatie op en ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe website werd op basis van de huisstijl neergezet door user experience designbureau Online Department. Door het responsive ontwerp van de website moet de bezoeker beter in staat worden gesteld het uitje of arrangement vinden waar ze naar op zoek zijn, zowel via desktop, tablet en smartphone. Alicia Siffels, manager marketing, services & communications bij Weekendjeweg.nl: &;We bestaan nu 15 jaar en dat is een mooi moment voor een volledige facelift. Vanuit onze passie voor reizen willen we de gast meer inspireren en bedienen op alle apparaten. We blijven ook in 2015 niet stilzitten. We zullen onze website verder optimaliseren en ons aanbod uitbreiden, zodat één online platform ontstaat voor de invulling van alle kostbare vrije tijd. Weekendjeweg.nl neemt je mee!&;

Nieuw gezicht, nieuwe uitstraling
Mirakuleus herpositioneerde Weekendweg.nl met communicatie en design. Daarop volgend werd de nieuwe uitstraling neergezet met de kreet &;Weekendjeweg.nl neemt je mee&;. Online Department zette de huisstijl in om een gebruiksvriendelijke website neer te zetten. Er werd in overleg met Mirakuleus gekozen voor warme kleuren met een frisse steunkleur om een rustige uitstraling te creëren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie