Het Consistent Accent, voor de beste langlopende campagne, ging donderdag in de Hilversumse Studio 21 naar de Postbank, die in vijf jaar - bij het eerste en tevens laatste lustrum van de blauwe leeuw – uitgroeide van een betaalbank naar een ‘totaalbank’.
De vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van San, BVA, Adformatie en enkele externe deskundigen, verkoos Bizner tot beste adverteerder omdat de internetbank voor ondernemers door radicaal te breken met de traditionele communicatie voor banken na slechts één jaar adverteren 2 procent marktaandeel en een naamsbekendheid van 54 procent wist neer te zetten.
Voor S-W-H was 2007 het beste van de elf jaren dat het bureau honderd procent bevlogen, autonoom, compromisloos, uitgesproken en vernieuwend creatief werk maakte. In 2007 kwamen creatief en zakelijk succes symbiotisch bij elkaar, reden waarom S-W-H de prestigieuze bureaubekroning in de wacht sleepte.
Tijdens de San-uitreiking werden ook 37 Accenten uitgereikt, een meer dan vorig jaar. Bij de bureaus won N=5 de meeste Accenten (vier), bij de adverteerders scoorde Unilever het beste (drie Accenten).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!