Bereik mobile advertising verdubbeld tov 2013

Uit onderzoek van Citrix blijkt dat het aantal mensen dat wordt bereikt met mobiele advertenties is verdubbeld ten opzichte van 2013 bijna verdubbeld. Citrix verwacht vooral dat dit aantal mobiele video advertenties komende tijd sterk zal gaan groeien door oa de introductie van auto-play video-advertenties door Facebook.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Andere opvallende resultaten uit het onderzoek zijn: 

&;Mobile Advertenties zijn gratis&;

59 % van de respondenten denkt dat mobiele advertenties niet meetellen voor hun maandelijkse databundel.

 

&;mHealth apps steeds populairder&

Gezondheidsapps groeien het snelst van alle soorten apps. De populairste gezondheidsapps hebben betrekking op fitness en hardlopen, afvallen en voeding. Citrix verwacht niet alleen dat de gezondheids apps steeds populairder worden, maar door de komst van wearables ook steeds meer impact gaan hebben. 

 

&;Games Games Games&;

68 % van de respondenten is licht verslaafd aan tenminste één van de spelletjes op hun mobiele device. 10 % van de mobiele gebruikers speelt spelletjes via hun mobiele netwerk, Citrix verwacht dat dit aantal zal stijgen.

 

Bron: Citrix

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie