Dit onderdeel van de JWT Groep is gericht op brand activation, interactieve strategieën en multimediale campagnes.
Hiervoor was Termorshuizen o.a. managing director van het interactieve bureau Clockwork waar hij in mei vertrok. Bij Clockwork werkte hij voor klanten als ABN AMRO, Citroën, Fortis, FBTO, ING, KPN en Wehkamp.
'Communicatie is de core competentie van PPGH/JWT Groep. Van daaruit zie ik uitstekende mogelijkheden om koppelingen te maken tussen verschillende traditionele en non-traditionele middelen', aldus Termorshuizen in een persbericht.
Barbara Angeli Radovani, Managing Director PPGH/JWT Groep, zegt: 'Met de start van PPGH/JWT Engage beschikken we over een nog breder pallet van communicatiedisciplines om onze nationale én internationale klanten mee te bedienen.'
Eind vorig jaar kwam Termorshuizen in het nieuws door een interview met Tijdschrift voor Marketing. Hij stelde toen dat de kleinere internetbureaus (met minder dan 50 man) onvoldoende in staat zijn om de klantvraag te beantwoorden.
'De meeste bureaus kunnen de groeiende en veranderende vraag van de klant helemaal niet aan. Ze zijn te klein en te gefragmenteerd wat betreft dienstverlening', zo zei hij.
En: 'De vertaling van bedrijfsdoelstellingen naar een multi- mediaal interactief & creatief concept - en dat ook nog eens kunnen uitvoeren - is in dit kader een kernvraag van veel ondernemingen. En deze kernvraag wordt met een oorverdovende stilte beantwoord door de bureauwereld. Dat is niet verwonderlijk. Een antwoord kan alleen worden geformuleerd door een bedrijf met een geloofwaardige omvang.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!