Jordi Ollebek uit Goirle zal als enige Nederlandse Axe-afgezant een ruimtevlucht maken met de Space Expedition Corporation Shuttle. Ter ere van de campagne rondom de geur Axe Apollo, stelde het merk een ruimtereis beschikbaar voor 25 wannabe-astronauten vanuit de hele wereld.
In Nederland werden uit 50.000 inzendingen drie mannen geselecteerd die zich mochten bewijzen tijdens de astronautentraining van de Axe Apollo Space Acadamy in Florida, onder leiding van Buzz Aldrin (de tweede mens die ooit voet op de maan zette).
Tijdens de training werden de kandidaten onderworpen aan fysieke- en psychische tests, waarna de meest geschikte astronaut werd gekozen. Meer dan honderd jongeren uit zestig landen hebben de astronautentraining van de Axe Apollo Space Academy®1 gevolgd.
Tijs van Olffen, Brand Manager Axe Nederland: 'Wij zijn trots de mogelijkheid te kunnen bieden iemand de ruimte in te sturen.' Volgens Van Olffen past de actie bij Axe, omdat een astronaut het soort mysterieuze man is dat vrouwen aantrekt: 'een held voor wie de sky niet de limit is'.
De ruimtereis waarbij vijfentwintig jonge astronauten meer dan 100 kilometer de ruimte in worden gestuurd, vormt de afsluiting van de Axe Apollo-campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!