Premium

Albinomeisje Miriam de Boer is gezicht TEDxHilversum

Het campagnebeeld en de making-of video.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

HollandCentraal tekent voor het concept en de creatie van het campagnebeeld voor TEDxHilversum, met het thema “Attention Please”. Paul Faas, creatief director: &;Dit thema kun je op veel manieren uitleggen. Voor TEDx zagen wij het als metafoor voor de huidige media-wereld en hoe makers zich op alle mogelijke manieren van de massa proberen te onderscheiden.&;

Het concept  ontstond, toen Faas tijdens een muziekfestival een fotograaf die op z&;n rug z’n eigen licht mee droeg, als een draagbare studio. In de campagne is dit beeld uitgewerkt met model Miriam de Boer van Anti-Models, die op haar schouders mediagerelateerde voorwerpen draagt.

‘Attention Please!’ TEDxHilversum 2015
Concept: Paul Faas, Michiel Verweij, HollandCentraal
Fotografie: Paul Cupido
Styling: Nathalie Sarican
Decor: Eric Begemann
Model: Miriam de Boer, Anti-Models
Nabewerking: Wieger Poutsma, Fisk-Imaging
Making-of film: Feller Media, Jim Kastelijns

 


 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie