Premium

(50 jaar TvM)) Jim Stengel van P&G: ‘Winnende merken zijn genereus én authentiek’

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: Een interview met oppermarketeer Jim Stengel.

Wat zeggen anderen over Jim Stengel? ‘He is the biggest marketeer in the world’, ‘When he talks we should pay attention’, ‘He is the most reasonable and civilized of men- but he is still the stuff of nightmares for traditional media owners.’ Jim Stengel (52), de global marketingmanager

van Procter&Gamble, is kortom een belangrijk marketingman. Tijdschrift voor Marketing had een exclusief interview met deze oppermarketeer.

Auteur Theo van Vugt Beeld Lars van den Brink

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden artikelen uit Tijdschrift voor Marketing. Bekijk ze allemaal in het . Het jubiluem meevieren? Bezoek het , 1 november aanstaande.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie