3 Amsterdamse studenten zitten in pitchfinale voor L’Oreal Paris

Brandstorm is een competitie waar studenten hun marketingtalent kunnen laten zien.

Drie studenten, Miguel Moscoso, Luc Versluis en Marsha de Jongh, van de Universiteit van Amsterdam (Amsterdam Business School), doen mee aan de finale van een zogenaamde ‘Brandstorm’-wedstrijd, die georganiseerd wordt door L’Oreal Paris. In totaal deden er dit jaar wereldwijd 15 duizend studenten mee, 108 haalden de finale.

Marketingtalent laten zien

Brandstorm is een competitie waar studenten hun marketingtalent kunnen laten zien. Dit jaar draaide de competitie om het merk L’Oreal Men Expert.

15 juni zullen de Amsterdammers, net als de andere 35 andere teams die ook de finale hebben bereikt.

Wingman

De drie – die zich Team Juice noemen – bedachten de zogenoemde ‘Wingman’, een ‘haarproduct dat ervoor zorgt dat je haar schoon en verzorgd wordt en er meteen gestyled uitziet’.

 25 jaar

Vorig jaar stonden er ook studenten van de UvA in de finale. Sinds de start van de Brandstorm-competitie 25 jaar geleden, deden er in totaal 96 duizend studenten mee aan de competitie uit 58 verschillende landen.

Twee begeleiders

De begeleider van de studenten is Jorge Labadie, die als gastdocent verbonden is aan Nyenrode, AAGS, en marketingcolleges verzorgt aan de Amsterdam Business School (UvA). De andere begeleider is Roger Pruppers, coördinator van de branding course en gespecialiseerd in merkallianties.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie