13 boeken op voor PIM Marketing Literatuurprijs

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2014 geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 4e kwartaal van 2013 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlands talige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing hebben. Vorig jaar won het boek Schizofrene marketing van Joris Merks.

De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2014 wordt voorgezeten door Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School. Uit meer dan 50 marketingboeken zijn in willekeurige volgorde de volgende 13 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2014:

4 boeken zijn uitgegeven door Adfo Groep.

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2014 vindt plaats in de avond van 27 november op de Hogeschool Utrecht. De aanleiding voor het introduceren van PIM Marketing Literatuurprijs 2014 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie