De Elfstedentocht voelen, proeven, ruiken en horen. Met dat als uitgangspunt zijn de winkels ingericht, koek en zopie, kluunplekken, een online elfstedengame en op de videowall draaien beelden van ‘De Hel van ‘63’. Een ludiek voorproefje met alle voordelen van dien, je raakt er niet onderkoeld, de finish wordt altijd gehaald en er zijn aantrekkelijke prijzen te winnen. Iedereen krijgt een startbewijs, hierop moeten de deelnemers alleen wel zelf hun kruisjes zetten.
Met de Elfstedenstore wordt op eigentijdse manier het historische schaatsgevoel overgebracht. Het verbindt de mensen met elkaar en geeft een warm gevoel in de winter. Een Elfsteden-experience op een plek waar je het niet verwacht. Alle ingrediënten zijn aanwezig, behalve echt natuurijs want dat blijft toch het basis ingrediënt van de 'echte tocht'. ”Kom vast sfeer proeven want "it giet oan in de stad"
De Elfsteden brandstore is het initiatief van de vier Friezen van Brandnew Stores: Nynke ten Napel, Merwin Haak en de broers Wilco en Anton Dijkstra. Nynke ten Napel: “Ons initiatief is een ode aan de tocht der tochten. De Elfstedentocht is voor Friesland en ook voor de rest van Nederland iets bijzonders. Wij vonden het een goed idee om het winkelend publiek tijdens het shoppen te verrassen en ze op een positieve manier alvast dat bijzondere Elfstedengevoel te geven. Zo kwamen we op het thema van de Elfstedenstore".
Kijk ook op: http://www.BrandnewStores.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!