Bijl PR gaat War Child helpen aandacht te creëren voor hun activiteiten in Nederland. Het Rotterdamse bureau zet zich in voor het realiseren van publiciteit rondom een veiling die War Child in samenwerking met Speurders.nl organiseert. Vanaf woensdag 29 april kunnen mensen via www.warchildveiling.nl bieden op items en ervaringen zoals bijvoorbeeld een parachutesprong met Tygo Gernandt of een persoonlijke kennismaking met Marco Borsato na een Symphonica in Rosso concert.
De opbrengst van de veiling gaat naar het werk van War Child. Meer dan 200 miljoen kinderen leven wereldwijd in gebieden met een gewapend conflict. Daarom is er hulp nodig. Peter Schouten van War Child: ‘We zijn heel blij dat Bijl PR zich op vrijwillige basis inzet voor War Child. We maken graag gebruik van hun expertise en netwerk om aandacht te vragen voor onze speciale projecten. Alle hulp om aandacht te krijgen voor ons werk is van ongekende waarde. We hebben die aandacht hard nodig om kinderen in oorlogsgebieden te kunnen blijven helpen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!