Vandejong Creative Agency ontwikkelt innovatieplatform voor Royal FloraHolland

p zoekt gaat naar nieuwe ideeën en concepten om met bloemen en planten het leven in de stad te verbeteren

Vandejong Creative Agency ontwikkelt in opdracht van Royal FloraHolland Let it Grow, eerste internationale innovatieplatform voor planten en bloemen. Dit platform werd dinsdag gelanceerd. Naast de strategie, het concept en het merk Let it Grow is Vandejong verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de campagne en de content. Daarnaast speelt Vandejong een actieve rol binnen het innovatieteam, dat op zoek gaat naar nieuwe ideeën en concepten om met bloemen en planten het leven in de stad te verbeteren.

Gezond en gelukkig

Eind 2015 adviseerde Vandejong Royal FloraHolland om een internationaal innovatieplatform en incubatieprogramma voor de bloemen- en plantensector op te richten. Omdat de intensieve verstedelijking volgens Royal FloraHolland een van de belangrijkste ontwikkelingen van de komende jaren is, richt het programma zich met name op de stad. Het doel is om vanuit Nederland een maatschappelijke beweging te starten met innovaties die de stad en haar inwoners gezonder en gelukkiger maken met behulp van bloemen en planten.

Mondiaal 

Franklin de Bekker, strateeg bij Vandejong: &;Let it Grow is een innovatieplatform en handelt als een start-up: we werken in een klein team, beslissingen worden snel gemaakt en plannen aangepast, waardoor het platform zich snel ontwikkelt. We beginnen in Amsterdam vanuit de ambitie om snel op te schalen naar andere wereldsteden. Kort na de lancering in Amsterdam wordt er zo in Montreal, Stockholm, Berlijn, Ljubljana en Barcelona een zaadje gepland voor de verdere groei van Let it Grow.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie