Young in Media (YIM) organiseerde de casedag donderdag voor het eerst. De opgegeven talenten moesten in teamverband een case uitwerken. Voorwaarde is dat de deelnemers werkzaam zijn bij een mediabureau en geboren zijn ná 22 juni 1984.
Het winnende team gaat met de Jonge Honden naar het Cannes Lions Festival en neemt daar op 16 juni namens Nederland deel aan de Young Media Lions Competition.
Elf koppels deden mee en Nederland Cares verzorgde de case. Deze vrijwilligersorganisatie biedt flexibel vrijwilligerswerk aan en richt zich op young professionals. In mei en juni organiseert het sportdagen en kookworkshops voor kinderen in achterstandswijken (in onder meer Utrecht en Amsterdam). Doelstelling voor de case was het werven van zeshonderd vrijwilligers voor deze week met een zeer beperkt budget.
Jasmijn Bouwmeester en Anneloes van Dijck kwamen volgens de organisatie met het beste idee. Gepke van de Laar, Financial Director bij Nederland Cares: ‘Het winnende team stak er bovenuit met een creatief, realistisch en uitvoerbaar concept. Met dit idee gaan we de komende weken verder aan de slag.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!