Transavia richt zich nadrukkelijker op zakelijke reiziger

De luchtvaartmaatschappij zegt in te willen spelen op de trend waarbij zakenreizigers hun eigen keuzes willen maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Transavia hanteert sinds kort de tariefbundel &;Max&;. Die tariefbundel is in het leven geroepen voor de . Volgens Transavia staat Max voor extra comfort en flexibiliteit. Commercieel directeur Roy Scheerder zegt in een toelichting: &;We spelen hiermee in op de trend waarbij zakenreizigers hun eigen keuzes willen maken. Met Max kunnen zij tot het laatste moment hun reisplannen wijzigen. Tot twee uur voor vertrek is het mogelijk om tijd, datum, route en zelfs de passagiersgegevens te veranderen, zonder de wijzigingskosten van 50 euro. Ideaal als ‘s morgens ineens blijkt dat een vergadering in Parijs moet wijken voor een klantafspraak in Berlijn. De reiziger betaalt dan alleen het eventuele verschil in ticketprijs.&;

Transavia positioneert zichzelf als airline voor de zakelijke reiziger met de volgende beloftes:

  • Flexibel wijzigen
  • Extra comfort aan boord
  • Spaar Flying Blue Award Miles
  • Fast Track security
  • Bagage is inbegrepen

Berlijn
Meer bewijs dat Transavia er voor de zakelijke reiziger is, moet geleverd worden met het opschroeven van het aantal vluchten naar populaire zakelijke bestemmingen komend jaar. De luchtvaartmaatschappij gaat twee keer per dag vliegen vanaf Rotterdam naar Berlijn, Rome, Wenen en Boedapest. Vanaf Eindhoven Airport stijgt het aantal vluchten naar Kopenhagen en Barcelona naar twaalf per week. Eerder werd al gemeld dat Transavia het netwerk vanaf Eindhoven vanaf februari vergroot met München (12 keer per week) en Praag (zes keer per week). Die bestemmingen voert de airline nu ook op als populaire zakelijke bestemming. Ook de mogelijkheden om vanaf Schiphol naar Parijs Orly te vliegen worden naar twaalf vluchten per week uitgebreid.

Campagne
Om zakelijk reizen met Transavia onder de aandacht te brengen, lanceert de luchtvaartmaatschappij een nieuwe campagne. Via online media en de digitale schermen op Rotterdam The Hague Airport richt Transavia zich op &;de slimme en kostenbewuste zakenreiziger&;. Scheerder zegt dat het voor het eerst in de 50-jarige historie van het bedrijf is dat Transavia zich zo nadrukkelijk richt op deze groep reizigers. &;Maar dit past in onze nieuwe strategie. We willen de best betaalbare luchtvaartmaatschappij worden die voor iedereen toegankelijk is, dus ook voor zakelijke reizigers. Die kiezen namelijk steeds vaker voor voordelige vluchten.&;

Bundels
De andere twee die Transavia sinds kort hanteert, zijn

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie