De website die rondom het product en de game is gebouwd is rijk aan content en biedt zowel de commercial als een overzicht van de verschillende producten en een link naar de 'NVEA for men' website. Prima.
De wervende tekst vanuit NIVEA en MTV Networks Advertising (die het concept heeft bedacht) luidt:
"Speel de game met jezelf in de hoofdrol. Kijk in je webcam en ga in style de strijd aan. Battle Robogirl in een kussengevecht, ontwijk de Boze Bouncer of pak zo zoveel mogelijk zoenen van die lekkere chick die ineens naast je staat. Maar houd je hoofd cool of het is Game Over!"
Het concept is erg goed in lijn met de context waarbinnen je het product gebruikt en sluit naadloos aan op de campagne en spot. De variabele elementen binnen de game (het product, de kussende dame, bouncer en kussengevecht robot) zijn leuk gevonden, hoewel ik inplaats van verpakkingen wellicht gel-klodders had gebruikt.
Het uitrichten van je hoofd (kalibreren) voor de camera is heel knap gedaan en zeker geslaagd, hoewel het bij mij even duurde voordat dat goed kwam, maar dat kwam doordat ik de tekst niet las onder het camerascherm.
Al met al een prachtige prestatie geleverd door The Farmacy die de game hebben ontwikkeld! Ik hoop dat NIVEA haar doelstellingen haalt met deze game.
Speel de game via onderstaande link (ook speelbaar zonder webcam).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!