Manon heeft een probleempje met haar Sony Xperia. Ze trekt aan de bel bij T-Mobile. Maar die hebben al die moeilijke telefoonnamen niet meer helemaal op een rijtje. En zeg nou zelf, het is ook lastig, netjes spellen.
1. Manon wil graag MMS'en (hallo 2004!), maar komt er niet helemaal uit:
2. Chantal van T-Mobile probeert te helpen:
3. Maar Manon komt er echt niet uit
4. Maar dan komt Sony om de hoek kijken. Met een veeg uit de pan voor Chantal:
5. Maar T-Mobile neemt de klacht van Sony gelukkig serieus:
6. Dat kan Sony natuurlijk wel waarderen:
@tmobile_webcare Chapeau! #Xperia pic.twitter.com/L3Ahaa2y3V
— Sony Xperia NL (@SonyXperiaNL) 25 april 2016
7. Maar dan gaat nota bene Manon óók de fout in:
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media.
Vanaf maandag worden de nominaties bekend voor De Beste Social Awards 2016 en kan heel Nederland stemmen op zijn favorieten. Stemmen kan op debestesocialawards.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!