Staat ontwikkelt campagnebeeld ‘The Summer of Amsterdam’

Bureau …,staat dat eerder de visuele identiteit van de ‘Amsterdam 2013' ontwierp, heeft ook de campagne ‘The Summer of Amsterdam’ mogen ontwerpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week lanceerde Amsterdam Marketing deze festivalcampagne om daarmee het grote aantal festivals dat plaatsvindt in de hoofdstad in het zonnetje te zetten.

Met jaarlijks meer dan 300 festivals, waarvan het merendeel in de zomer, is de regio Amsterdam de belangrijkste festivallocatie van Nederland. De campagne loopt van mei tot en met augustus en is gericht op (inter)nationale bezoekers en bewoners van Metropool Amsterdam. ‘The Summer of Amsterdam’ zal zowel binnen als buiten Nederland zichtbaar zijn en bestaat onder andere uit outdoor posters, een festival gids, radiocommercials en online acties.

Amsterdam Marketing is de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam, actief op het gebied van promotie, informatie, onderzoek en dienstverlening. De ambitie is om deze regio op de kaart te zetten als één van de vijf meest aantrekkelijke metropolen van Europa voor bewoners, bezoekers en bedrijven.

De campagne ‘Amsterdam 2013’ leidde volgens Amsterdam Marketing tot een groei van bezoekerscijfers over 2013 en was mede door de actieve samenwerking tussen culturele, publieke en private instellingen zeer succesvol. Deze nieuwe aanpak en samenwerking wordt nu voortgezet in de festivalcampagne, om zo meer buitenlandse bezoekers voor de verschillende festivals te interesseren en daarmee ook de spreiding van bezoekers binnen de regio te vergroten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie