Het Drankenkabinet wordt nu geïntroduceerd omdat de feestdagen eraan komen. ‘Kerst is de tijd waarin we bij elkaar op visite gaan, een spelletje doen, een drankje drinken en later nog naar huis moeten rijden. Dit initiatief brengt een belangrijke boodschap op het juiste moment, op de juiste plaats en de juiste tijd. En op een leuke laagdrempelige manier, namelijk in de vorm van een vragenspel waarin we alle facetten van alcohol belichten, inclusief een categorie over verantwoord alcoholgebruik’, aldus Karine Bakker (Trade Marketeer) van Diageo.
Diageo is wereldmarktleider in de drankenindustrie. Bekende merken in de portfolio zijn Johnnie Walker, Baileys en Smirnoff.
De activiteit wordt uitgevoerd in samenwerking met Gall & Gall. Daar krijgt men het spel gratis bij aanschaf van de drie merken. Het is de eerste keer dat een partij in de drankenindustrie deze boodschap op deze expliciete wijze uitdraagt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!