Prijzenoorlog? --------> Huismerkenoorlog!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het lijkt er op dat de prijzenoorlog in de supermarkt zich verplaatst heeft naar de huismerken van de supers. Was het eerst Albert Heijn die ongeveer in elk reclame blok haar huismerk aanprijst en laat zien dat de haar huismerk even goed is als de A-merken.
De producten worden immers blind getest. Zag ik gisteren een reclame van C1000 die ook haar huismerk naar voren brengt als evengoed en lager geprijsd dan het A-merk.

Inmiddels steekt Jumbo de draak met de reclame van Albert Heijn. Gisteren stond er in een aantal dagbladen een Advertentie van jumbo waarin de blinddoek van AH naar de prullenbak verwezen wordt.

Het motto van Jumbo: De kassabon kan je niet vergelijken met een blinddoek op.

Onder de advertentie wordt ook nog een vergelijking gemaakt tussen de A-merken in de supermarkten. Daarmee probeert jumbo natuurlijk aan te tonen dat zij goedkoper is.

Is AH nu weer aan zet?

bron: Distrifood

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie