Overslaan en naar de inhoud gaan

PLUS klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

PLUS is vanmiddag uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PLUS is vanmiddag uitgeroepen tot het .

related partner content for mobile comes here

Zo blijkt uit onderzoek van MarketResponse. Het onderzoeksbureau ondervroeg hiervoor 2700 consumenten.

Het onderzoek werd dit jaar voor de zevende maal uitgevoerd. PLUS is dit jaar nieuwkomer in de top-10 van klantvriendelijkste bedrijven, en weet dus meteen beslag te leggen op de eerste plaats.

Consumenten roemen PLUS om zijn oprechte betrokkenheid en het nakomen van wat reclame belooft. Oprechte betrokkenheid is een van de vragen in het onderzoek die zwaar wegen bij de uiteindelijke beoordeling, en telt voor 27 procent. Daarnaast wordt gekeken naar 'beschikbare medewerkers' (24 procent), 'beloftes nakomen' 11 procent), 'niet moeilijk doen' (11 procent), 'fouten toegeven' (4 procent) en 'niet onnodig lastigvallen'(5 procent).

Klanten waarderen de manier waarop personeel van PLUS hen benadert. Ze zijn niet alleen vriendelijk, maar duidelijk gemotiveerd om klanten echt te helpen, aldus Willem Brethouwer, directeur MarketResponse: 'Klanten merken direct wanneer personeel oprecht gemotiveerd is, en met plezier werkt. Ze prikken direct door trucjes of een protocol heen.'

Supermarkten als Jumbo en Albert Heijn zijn respectievelijk op plaats 11 en 20 terug te vinden.

PLUS laat in het onderzoek Miss Etam, de winnaar van vorig jaar, en Douglas achter zich. Zij zijn de nummers 2 en 3.

De volledige top 10:

1- PLUS
2- Miss Etam
3- Douglas
4- Landal Greenparks
5- Gall & Gall
6- ANWB
7- Expert
8- Ikea
9- DA Drogist
10- bol.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in